Wikipedia

Результаты поиска

თემატური გეგმები



                  თ ე მ ა ტ უ რ ი  გ ე გ მ ა
                                                                                                              VII კლასი
                                                          სსიპ ბათუმის მე-18 საჯარო სკოლის   მათემატიკის  მასწ.  ნინო  დიასამიძე      2017-2018 სასწ.წელი
       გაკვეთილის   თემა
საათების
რაოდენობა
ჩატარების
    დრო
თემის ბოლოს მისაღწევი შედეგი
ძირითადი
აქტივობები
რესურსები
შეფასების
სისტემა
შენიშ-   ვნა

1.1
ნატურალური რიცხვები.ჩაწერის
სხვადასხვა ფორმა.
     
      6
15,18,19,20,
  22,25/IX
მოსწავლე კით-
ხულობს,გამოსა-
ხავს,ადარებს
და ალაგებს რა-
ციონალურ რიც-
ხვებს პოზიციუ-
რი სისტემის
გამოყენებით.

მოსწავლე ამოცა-
ნის ამოხსნისას
იყენებს სიმრავ-
ლურ ცნებებსა და
ოპერაციებს.



კითხვა-პასუხი,
პრაქტიკუ-
ლი,
ტესტური,
თეორიული
ჯგუფური,
ტექნოლო-
გიების გა-
მოყენება.


მოსწავლის
წიგნი-------
.გოგიშვი-
ლი,.ვეფ-
ხვაძე,.მე-
ბონია,.
ქურჩიშვი-
ლი
,,მათემატი-
კა
   VIII
კლასი;
მასწავლებ-
ლის წიგნი,
კომპიუტე-
რი,თაბახის
ფურცლები
...







განმსაზ-
ღვრელი,


განმავითა-
რებელი


1.2
ნატურალური რიცხვების გაყო-
ფა. გაყოფადობის ნიშნები.
    
      3
26,27,29/IX


1.3
მარტივი და შედგენილი რიცხვები.უსგ და უსჯ.
    
      6
2,3,4,6,9,
10/X


1.4
სიმრავლე. ქვესიმრავლე.

      2
11,13/X


1.5
სიმრავლეთა გაერთიანება და
თანაკვეთა. ვენის დიაგრამები.

      3
16,17,18/X


1.6
შემაჯამებელი წერა #1

      1
     20/X



1.7
გეომეტრიული ფიგურები.

      2
    23,24/X






1.8
კუთხე.კუთხეთა ურთიერთგანლაგება.

      2
25,27/X
მოსწავლე ამო-
იცნობს გეომეტ-
რიულ ფიგუ-
რებს,ადარებს
მათ სახეობებს
და ახდენს კლა-
სიფიცირებას.









მოსწავლის
წიგნი-------
.გოგიშვი-
ლი,.ვეფ-
ხვაძე,.მე-
ბონია,.
ქურჩიშვი-
ლი
,,მათემატი-
კა
   VIII
კლასი;
მასწავლებ-
ლის წიგნი,
კომპიუტე-
რი,თაბახის
ფურცლები
...














განმსაზ-
ღვრელი,


განმავითა-
რებელი


1.9
მონაკვეთისა და კუთხის   გაზომვა.

      2
30,31/X

1.
10
კუთხეთა კლასიფიკაცია.ორ
წრფეს შორის კუთხე.

      2
 31/X  ,1/XI







კითხვა-

პასუხი,

პრაქტიკუ-
ლი,

ტესტური,

თეორიული

ჯგუფური,

ტექნოლო-
გიების გა-
მოყენება.

1.
11
შემაჯამებელი წერა #2

      1
     3/XI


2.1
მთელი რიცხვები.(ღია გაკვეთილი)7.11.17

      2
    7,8/XI

მოსწავლე სხვადასხვა ხერ-
ხით ასრულებს
მოქმედებებს
რაციონალურ
რივხვებზე.


2.2
მთელი რიცხვის მოდული. მთელი რიცხვების შედარება.

      3
10,13,14/XI


2.3
მთელი რიცხვების შეკრება და
გამოკლება.

      3
15,17,20/XI


2.4
მთელი რიცხვების გამრავლება
და გაყოფა.

      3
21,22,25/XI


2.5
შემაჯამებელი წერა #3

      1
    27/XI



2.6
დადებითი რაციონალური
რიცხვები

      3
28,29/XI
   1/XII

ახდენს ნატურა-
ლურ -მაჩვენებლიანი
ხარისხის თვი-
სებების დემონ-
სტრირებას.


2.7
რაციონალური რიცხვები.

      4
4,5,6,8/XII


2.8
რაციონალური რიცხვის ნატუ-
რალურმაჩვენებლიანი ხარისხი.

      4
11,12,13,
     15/XII


2.9
შემაჯამებელი წერა #4

      1
18/XII


2.
10
1)   ტეხილი
2)    მრავალკუთხედი

      2
19,20/XII


2.
11
ოთხკუთხედები

      1
    22/XII











კითხვა-

პასუხი,

პრაქტიკუ-
ლი,

ტესტური,

თეორიული

ჯგუფური,

ტექნოლო-
გიების გა-
მოყენება.



3.1
ცვლადიანი გამოსახულება და
მისი მნიშვნელობის პოვნა.

      4
25,26,27,
   29/XII

მოსწავლე
ამარტივებს
ალგებრულ
გამოსახულებას
       და
ხსნის წრფივ
განტოლებას.
შლის მრავალწევრს მამრავლებად
სხვადასხვა
ხერხით.
ტექსტური ამო-
ცანის ამოსახსნელად
ადგენს და ხსნის ერთუცნო
ბიან წრფივ გან-
ტოლებას.













განმსაზ-
ღვრელი,


განმავითა-
რებელი


პირველი სემესტრის    დასას-
რული.........................................

................

....................


3.2
ნატურალურმაჩვენებლიანი ხა-
რისხის თვისებები.

      4
15,16,17,
   22/I


3.3
ერთწევრი.მრავალწევრი.
მოქმედებები მრავალწევრეზე.

      3
23,24,26/I


3.4
შემაჯამებელი წერა #5

      1
      29/I


3.5
შემოკლებული გამრავლების
ფორმულები

      5
30,31/I
2,5,6/II


3.6
მრავალწევრის დაშლა მამრავ-
ლებად.(ღია გაკვეთილი)13.02.18

      4
7,9,12,13/II


3.7
განტოლება.განტოლების ფესვი.

      3
14,16,19/II


3.8
წრფივი ერთუცნობიანი განტოლება.

      3
20,21,23/II


3.9
შემაჯამებელი წერა #6

      1
     26/II


4.1
კოორდინატები წრფეზე.რიცხვი-
თი შუალედები.

      3
27,28/II
    2/III
მოსწავლე ორი-
ენტირებს რუქაზე ან საკო-
ორდინატო სიბ-
რტყეზე კოორ-
დინატების გა-
მოყენებით.


4.2
წერტილის კოორდინატები სიბ-
რტყეზე.

      2
5,6/III


4.3
საკოორდინატო მეოთხედები.

      1
    7/III


4.6
ღერძული სიმეტრია.

      1
     16/III








მოსწავლის
წიგნი-------
.გოგიშვი-
ლი,.ვეფ-
ხვაძე,.მე-
ბონია,.
ქურჩიშვი-
ლი
,,მათემატი-
კა
   VIII
კლასი;
მასწავლებ-
ლის წიგნი,
კომპიუტე-
რი,თაბახის
ფურცლები
...
















განმსაზ-
ღვრელი

განმავითა-
რებელი


4.7
პარალელური გადატანა.

      1
     19/III



4.8
შემაჯამებელი წერა #7

      1
    20/III



5.1
შეფარდება.

      2
21,23/III
მოსწავლე
ამოიცნობს და
გამოსახავს
სიდიდეებს შორის პირდა-
პირპროპორ-
ციულ დამოკი-
დებულებას.




მოსწავლე ხსნის
გეომეტრიულ
ამოცანებს
სამკუთხედებ-
თან დაკავშირე-
ბული ცნებებისა და
ფაქტების გა-
მოყენებით.


იყენებს პროცენ-
ტის კავშირს
რიცხვის ნაწი-
ლებთან.პოუ-
ლობს რიცხვის
პროცენტს.


5.2
რიცხვის დაყოფა პროპორციულ
ნაწილებად.

      2
26,27/III


5.3
პროპორცია.

      4
28,30/III
2,3/IV


5.4
პირდაპირპროპორციული სიდიდეები

      2
4,6/IV


5.5
შემაჯამებელი წერა #8

      1
10/IV


5.6
სამკუთხედი.სამკუთხედის სახე-
ები კუთხეების მიხედვით.

      2
11,13/IV


5.7
სამკუთხედის ელემენტები.

      2
16,17/IV


5.8
მიმდევრობები


      1
   18/IV


5.9
სამკუთხედის ტოლობის ნიშნები.

      2
20,23/IV

5.10

პროცენტი

      2
24,25/IV

5.
11
პროცენტზე ამოცანების განხილვა.

      3
27,30/IV
  1/V


5.
12


შემაჯამებელი წერა #9

      1


     2/V


მოსწავლის
წიგნი-------
.გოგიშვი-
ლი,.ვეფ-
ხვაძე,.მე-
ბონია,.
ქურჩიშვი-
ლი
,,მათემატი-
კა
   VIII
კლასი;
მასწავლებ-
ლის წიგნი,
კომპიუტე-
რი,თაბახის
ფურცლები
...












განმსაზ-
ღვრელი,


განმავითა-
რებელი
























6.1
მონაცემთა შემაჯამებელი რიცხვითი მახასიათებლები.

      2
    4,7/V



მოსწავლე
ამოიცნობს გე-
ომეტრიულ ფი-
გურებს ,ადა-
რებს მათ სახეობებს და
ახდენს კლასი-
ფიცირებას.


6.2
სამკუთხედის სახეები გვერდების მიხედვით.

      2
    8,11/V


6.3
პარალელური წრფეები.

      1
     14/V


6.4
სამკუთხედის კუთხეების ჯამი.

      2
   15,16/V


6.5
მართკუთხა სამკუთხედი.

      2
   18,21/V


6.6
შემაჯამებელი წერა #10

      1
     22/V


6.7
მონაკვეთის შუამართობის თვისება. წრეწირის ქორდა.მხები

      3
23,25,28/V


6.8
გამეორება.
…………
29/V--15/VI









































Комментариев нет:

Отправить комментарий

                         geogebra-ში  გაკეთებული  ცილინდრი და  მისი