თ ე მ ა ტ უ რ ი გ ე გ მ ა
VII კლასი
სსიპ ბათუმის მე-18 საჯარო სკოლის მათემატიკის მასწ. ნინო
დიასამიძე 2017-2018 სასწ.წელი
№
|
გაკვეთილის თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
ჩატარების
დრო
|
თემის
ბოლოს მისაღწევი შედეგი
|
ძირითადი
აქტივობები
|
რესურსები
|
შეფასების
სისტემა
|
შენიშ- ვნა
|
1.1
|
ნატურალური
რიცხვები.ჩაწერის
სხვადასხვა
ფორმა.
|
6
|
15,18,19,20,
22,25/IX
|
მოსწავლე
კით-
ხულობს,გამოსა-
ხავს,ადარებს
და
ალაგებს რა-
ციონალურ
რიც-
ხვებს
პოზიციუ-
რი
სისტემის
გამოყენებით.
მოსწავლე
ამოცა-
ნის
ამოხსნისას
იყენებს
სიმრავ-
ლურ
ცნებებსა და
ოპერაციებს.
|
კითხვა-პასუხი,
პრაქტიკუ-
ლი,
ტესტური,
თეორიული
ჯგუფური,
ტექნოლო-
გიების გა-
მოყენება.
|
მოსწავლის
წიგნი-------
გ.გოგიშვი-
ლი,თ.ვეფ-
ხვაძე,ი.მე-
ბონია,ლ.
ქურჩიშვი-
ლი
,,მათემატი-
კა“
VIII
კლასი;
მასწავლებ-
ლის წიგნი,
კომპიუტე-
რი,თაბახის
ფურცლები
...
|
განმსაზ-
ღვრელი,
განმავითა-
რებელი
|
|
1.2
|
ნატურალური
რიცხვების გაყო-
ფა.
გაყოფადობის ნიშნები.
|
3
|
26,27,29/IX
|
|||||
1.3
|
მარტივი
და შედგენილი რიცხვები.უსგ და უსჯ.
|
6
|
2,3,4,6,9,
10/X
|
|||||
1.4
|
სიმრავლე.
ქვესიმრავლე.
|
2
|
11,13/X
|
|||||
1.5
|
სიმრავლეთა
გაერთიანება და
თანაკვეთა.
ვენის დიაგრამები.
|
3
|
16,17,18/X
|
|||||
1.6
|
შემაჯამებელი
წერა #1
|
1
|
20/X
|
|||||
1.7
|
გეომეტრიული
ფიგურები.
|
2
|
23,24/X
|
1.8
|
კუთხე.კუთხეთა
ურთიერთგანლაგება.
|
2
|
25,27/X
|
მოსწავლე
ამო-
იცნობს
გეომეტ-
რიულ
ფიგუ-
რებს,ადარებს
მათ
სახეობებს
და
ახდენს კლა-
სიფიცირებას.
|
მოსწავლის
წიგნი-------
გ.გოგიშვი-
ლი,თ.ვეფ-
ხვაძე,ი.მე-
ბონია,ლ.
ქურჩიშვი-
ლი
,,მათემატი-
კა“
VIII
კლასი;
მასწავლებ-
ლის წიგნი,
კომპიუტე-
რი,თაბახის
ფურცლები
...
|
განმსაზ-
ღვრელი,
განმავითა-
რებელი
|
||
1.9
|
მონაკვეთისა
და კუთხის გაზომვა.
|
2
|
30,31/X
|
|||||
1.
10
|
კუთხეთა
კლასიფიკაცია.ორ
წრფეს
შორის კუთხე.
|
2
|
31/X
,1/XI
|
კითხვა-
პასუხი,
პრაქტიკუ-
ლი,
ტესტური,
თეორიული
ჯგუფური,
ტექნოლო-
გიების გა-
მოყენება.
|
||||
1.
11
|
შემაჯამებელი
წერა #2
|
1
|
3/XI
|
|||||
2.1
|
მთელი
რიცხვები.(ღია გაკვეთილი)7.11.17
|
2
|
7,8/XI
|
მოსწავლე
სხვადასხვა ხერ-
ხით
ასრულებს
მოქმედებებს
რაციონალურ
რივხვებზე.
|
||||
2.2
|
მთელი
რიცხვის მოდული. მთელი რიცხვების შედარება.
|
3
|
10,13,14/XI
|
|||||
2.3
|
მთელი
რიცხვების შეკრება და
გამოკლება.
|
3
|
15,17,20/XI
|
|||||
2.4
|
მთელი
რიცხვების გამრავლება
და
გაყოფა.
|
3
|
21,22,25/XI
|
|||||
2.5
|
შემაჯამებელი
წერა #3
|
1
|
27/XI
|
|||||
2.6
|
დადებითი
რაციონალური
რიცხვები
|
3
|
28,29/XI
1/XII
|
ახდენს
ნატურა-
ლურ
-მაჩვენებლიანი
ხარისხის
თვი-
სებების
დემონ-
სტრირებას.
|
||||
2.7
|
რაციონალური
რიცხვები.
|
4
|
4,5,6,8/XII
|
|||||
2.8
|
რაციონალური
რიცხვის ნატუ-
რალურმაჩვენებლიანი
ხარისხი.
|
4
|
11,12,13,
15/XII
|
|||||
2.9
|
შემაჯამებელი
წერა #4
|
1
|
18/XII
|
|||||
2.
10
|
1)
ტეხილი
2)
მრავალკუთხედი
|
2
|
19,20/XII
|
|||||
2.
11
|
ოთხკუთხედები
|
1
|
22/XII
|
კითხვა-
პასუხი,
პრაქტიკუ-
ლი,
ტესტური,
თეორიული
ჯგუფური,
ტექნოლო-
გიების გა-
მოყენება.
|
||||
3.1
|
ცვლადიანი
გამოსახულება და
მისი
მნიშვნელობის პოვნა.
|
4
|
25,26,27,
29/XII
|
მოსწავლე
ამარტივებს
ალგებრულ
გამოსახულებას
და
ხსნის
წრფივ
განტოლებას.
შლის
მრავალწევრს მამრავლებად
სხვადასხვა
ხერხით.
ტექსტური
ამო-
ცანის
ამოსახსნელად
ადგენს
და ხსნის ერთუცნო
ბიან
წრფივ გან-
ტოლებას.
|
განმსაზ-
ღვრელი,
განმავითა-
რებელი
|
|||
პირველი
სემესტრის დასას-
რული.........................................
|
................
|
....................
|
||||||
3.2
|
ნატურალურმაჩვენებლიანი
ხა-
რისხის
თვისებები.
|
4
|
15,16,17,
22/I
|
|||||
3.3
|
ერთწევრი.მრავალწევრი.
მოქმედებები
მრავალწევრეზე.
|
3
|
23,24,26/I
|
|||||
3.4
|
შემაჯამებელი
წერა #5
|
1
|
29/I
|
|||||
3.5
|
შემოკლებული
გამრავლების
ფორმულები
|
5
|
30,31/I
2,5,6/II
|
|||||
3.6
|
მრავალწევრის
დაშლა მამრავ-
ლებად.(ღია
გაკვეთილი)13.02.18
|
4
|
7,9,12,13/II
|
|||||
3.7
|
განტოლება.განტოლების
ფესვი.
|
3
|
14,16,19/II
|
|||||
3.8
|
წრფივი
ერთუცნობიანი განტოლება.
|
3
|
20,21,23/II
|
|||||
3.9
|
შემაჯამებელი
წერა #6
|
1
|
26/II
|
|||||
4.1
|
კოორდინატები
წრფეზე.რიცხვი-
თი
შუალედები.
|
3
|
27,28/II
2/III
|
მოსწავლე
ორი-
ენტირებს
რუქაზე ან საკო-
ორდინატო
სიბ-
რტყეზე
კოორ-
დინატების
გა-
მოყენებით.
|
||||
4.2
|
წერტილის
კოორდინატები სიბ-
რტყეზე.
|
2
|
5,6/III
|
|||||
4.3
|
საკოორდინატო
მეოთხედები.
|
1
|
7/III
|
|||||
4.6
|
ღერძული
სიმეტრია.
|
1
|
16/III
|
მოსწავლის
წიგნი-------
გ.გოგიშვი-
ლი,თ.ვეფ-
ხვაძე,ი.მე-
ბონია,ლ.
ქურჩიშვი-
ლი
,,მათემატი-
კა“
VIII
კლასი;
მასწავლებ-
ლის წიგნი,
კომპიუტე-
რი,თაბახის
ფურცლები
...
|
განმსაზ-
ღვრელი
განმავითა-
რებელი
|
|||
4.7
|
პარალელური
გადატანა.
|
1
|
19/III
|
|||||
4.8
|
შემაჯამებელი
წერა #7
|
1
|
20/III
|
|||||
5.1
|
შეფარდება.
|
2
|
21,23/III
|
მოსწავლე
ამოიცნობს
და
გამოსახავს
სიდიდეებს
შორის პირდა-
პირპროპორ-
ციულ
დამოკი-
დებულებას.
მოსწავლე
ხსნის
გეომეტრიულ
ამოცანებს
სამკუთხედებ-
თან
დაკავშირე-
ბული
ცნებებისა და
ფაქტების
გა-
მოყენებით.
იყენებს
პროცენ-
ტის
კავშირს
რიცხვის
ნაწი-
ლებთან.პოუ-
ლობს
რიცხვის
პროცენტს.
|
||||
5.2
|
რიცხვის
დაყოფა პროპორციულ
ნაწილებად.
|
2
|
26,27/III
|
|||||
5.3
|
პროპორცია.
|
4
|
28,30/III
2,3/IV
|
|||||
5.4
|
პირდაპირპროპორციული
სიდიდეები
|
2
|
4,6/IV
|
|||||
5.5
|
შემაჯამებელი
წერა #8
|
1
|
10/IV
|
|||||
5.6
|
სამკუთხედი.სამკუთხედის
სახე-
ები
კუთხეების მიხედვით.
|
2
|
11,13/IV
|
|||||
5.7
|
სამკუთხედის
ელემენტები.
|
2
|
16,17/IV
|
|||||
5.8
|
მიმდევრობები
|
1
|
18/IV
|
|||||
5.9
|
სამკუთხედის
ტოლობის ნიშნები.
|
2
|
20,23/IV
|
|||||
5.10
|
პროცენტი
|
2
|
24,25/IV
|
|||||
5.
11
|
პროცენტზე
ამოცანების განხილვა.
|
3
|
27,30/IV
1/V
|
|||||
5.
12
|
შემაჯამებელი
წერა #9
|
1
|
2/V
|
მოსწავლის
წიგნი-------
გ.გოგიშვი-
ლი,თ.ვეფ-
ხვაძე,ი.მე-
ბონია,ლ.
ქურჩიშვი-
ლი
,,მათემატი-
კა“
VIII
კლასი;
მასწავლებ-
ლის წიგნი,
კომპიუტე-
რი,თაბახის
ფურცლები
...
|
განმსაზ-
ღვრელი,
განმავითა-
რებელი
|
|||
6.1
|
მონაცემთა
შემაჯამებელი რიცხვითი მახასიათებლები.
|
2
|
4,7/V
|
მოსწავლე
ამოიცნობს
გე-
ომეტრიულ
ფი-
გურებს
,ადა-
რებს
მათ სახეობებს და
ახდენს
კლასი-
ფიცირებას.
|
||||
6.2
|
სამკუთხედის
სახეები გვერდების მიხედვით.
|
2
|
8,11/V
|
|||||
6.3
|
პარალელური
წრფეები.
|
1
|
14/V
|
|||||
6.4
|
სამკუთხედის
კუთხეების ჯამი.
|
2
|
15,16/V
|
|||||
6.5
|
მართკუთხა
სამკუთხედი.
|
2
|
18,21/V
|
|||||
6.6
|
შემაჯამებელი
წერა #10
|
1
|
22/V
|
|||||
6.7
|
მონაკვეთის
შუამართობის თვისება. წრეწირის ქორდა.მხები
|
3
|
23,25,28/V
|
|||||
6.8
|
გამეორება.
|
…………
|
29/V--15/VI
|
|||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий